3100X1330 Legacy 11393X800

HONDA PASAULE HONDA MANTOJUMA VAROŅI

Mūsu Civic lepnums: Civic mēs atklājām 20. gadsimta septiņdesmitajos gados. Pēc 10 paaudzēm gandrīz 2000 cilvēku ik dienas iegādājas jaunu šīs automašīnas modeli.

20. gs. sešdesmitie gadi

UZ ČETRIEM RITEŅIEM

UZ ČETRIEM RITEŅIEM

Vai zinājāt, ka mūsu pirmais automobilis – T360 – bija kravas auto? Taču mūsu otrais automobilis – S500 – bija grāvējs: mazs divu sēdvietu rodsters ar neticamiem 9500 apgr./min un maksimālo ātrumu 80 mph; tā bija S360 konceptautomobiļa ielas versija. No neatkarīgās piekares līdz divkameru dzinējam, tas bija daudz modernāks par tā laika sāncenšiem.

Hondas efekts
Sākumā pārdošanas apjomi nebija lieli, taču Honda automobiļi jau bija populāri – un pēc vairāk nekā 100 000 T360 pārdošanas nāca īstā Honda pasažieru automobiļu revolūcija: N360. Kā maksimāli pievilcīga mini Honda, tā bija mikro brīnums, kas nobruģēja ceļu mūsu septiņdesmito gadu zvaigznei Civic…

T360

T360

SEŠDESMITAJOS GADOS MŪSU PIRMAIS AUTOMOBILIS BIJA KRAVAS AUTO. TAS GUVA MILZĪGUS PANĀKUMUS UN TIKA PĀRDOTS VAIRĀK NEKĀ 100 000 EKSEMPLĀROS.

20. gs. septiņdesmitie gadi

TRIO SPĒKS

TRIO SPĒKS

Septiņdesmitajos gados pasauli sašūpināja roks. Un Honda sašūpināja septiņdesmitos. Mēs atklājām savu visos laikos vislabāk pārdoto automobili Civic, brīnišķīgu meistardarbu, kas ieņēma pasauli kā viesulis. Jo sevišķi Amerika nevarēja vien beigt sajūsmināties, jo uz Civic fona pašmāju sāncenši izskatījās pēc snaudošiem, benzīnu negausīgi strēbjošiem dinozauriem.

 

Superpārdevējs

Superpārdevējs

46 aastat hiljem on müüdud üle 24 miljoni Civicu ja meie Honda kangelast müüakse 700 000 inimesele aastas. Civicu 70ndate edu tõi kaasa nõudluse suurema Honda järele, millele me ka vastasime. Sündis Accord. Me tõime turule isegi glamuurse neljaistmelise kupee nimega Prelude. Ka seda saatis edu. Kuid me olime alles alustamas …

 

20. gs. astoņdesmitie gadi

LIELI ASTOŅDESMITAJOS

LIELI ASTOŅDESMITAJOS

Kuplu matu, platu plecu un augstu apgriezienu laikmets. Mūsu trakulīgā Honda CRX 1,6i-16 bija pintes izmēra sensācija, kas pasauli iepazīstināja ar VTEC konstrukcijas dzinēja brīnumu. Mūsdienās tā ir modernā klasika. Mēs arī turpinājām ieviest inovācijas. Honda Civic Shuttle bija viens no pasaulē pirmajiem MPV un lieliski noderēja cilvēku transportēšanai.

Leģenda ir dzimusi
Mēs atklājām jaunu luksusa modeli Legend. Un ASV jaunu luksusa zīmolu, caur kuru to pārdot: Acura, pasaulē pirmo japāņu luksusa zīmolu. Mēs arī konstruējām Honda Eiropas versiju, ģimenes hečbeku Concerto. Tas bija tik populārs, ka drīz vien mēs nolēmām to arī šeit būvēt.

VTEC TEHNOLOĢIJA

VTEC TEHNOLOĢIJA

ASTOŅDESMITAJOS IELAS AUTOMOBILĪ PIRMO REIZI TIKA IZMANTOTS DZINĒJS AR MAINĪGO SADALES FĀZU VĀRSTU TEHNOLOĢIJU.

20. gs. deviņdesmitie gadi

DEVIŅDESMITO LEĢENDAS

DEVIŅDESMITO LEĢENDAS

Mēs jau gadiem bijām sapņojuši par augstas veiktspējas superautomobiļa uzbūvēšanu. Jaunajā desmitgadē tas kļuva par realitāti: neticamo NSX testēja pats Airtons Senna, un tas bija pietiekami labs, lai Eiropas sāncenši dotos atpakaļ pie rasēšanas dēļiem. Bet mēs joprojām stingri stāvējām uz zemes, pēc atjautīgā, kompaktā CR-V atklāšanas sagaidot pārslēgšanos uz SUV. Šodien tas ir vislabāk pārdotais SUV pasaulē.

Type R dzimšana

Type R dzimšana

Savu augstas veiktspējas R līniju – R nozīmē autosacīkstes – mēs ieviesām deviņdesmitajos gados, un tādiem ielu sacīkšu automobiļiem kā Civic Type R un Accord Type R vēlāk 1999. gadā pievienojās Honda S2000 rodsters. Tā bija mūsu 50 gadu jubilejas dāvana pašiem sev, atjaunot oriģinālo S500 mūsdienīgā versijā.

21. gadsimts

HONDA SACĪKSTES PAR TELPU

HONDA SACĪKSTES PAR TELPU

Honda revolucionāri mazu automobiļu ražošanas vēsture aizsākas sešdesmitajos gados. 2002. gadā mēs pierādījām, ka mūsu radošums ir sveiks un vesels. Jazz bija supermini ar ģimenes automobiļa ietilpību. Degvielas tvertni mēs novietojām zem priekšējiem sēdekļiem, radot vairāk vietas aizmugurē. Tad mēs pilnībā izmantojām šo vietu, izgudrojot “Magic Seat” koncepciju, kurus var nolocīt, sagāzt un iegremdēt. Vēl nekad sēdekļi nav bijuši tik praktiski. Autovadītājiem, kas vēlējās telpu, bet negribēju upurēt veiktspēju, mēs piedāvājām Honda Stream – sporta kupejas stila un MPV daudzveidības apvienojumu.

Vairāk telpas

Vairāk telpas

Un, tā kā mēs nekad nepārtraucam sapņot, mēs radījām Honda FR-V pasažieru automobili: jo sešas sēdvietas ir labākas par piecām un tā atjautīgais salons nelika izvēlēties starp vietu pasažieriem un bagāžas nodalījuma telpu. Turpretī Honda Insight piedāvāja tikai divas sēdvietas, taču neviens neiebilda. Tas bija pirmais Eiropā pārdotais hibrīds un nākotnes auto.

 

No 2010. gadam līdz mūsdienām.

JAUNI PIONIERI UN REĀLĀS PASAULES VAROŅI

JAUNI PIONIERI UN REĀLĀS PASAULES VAROŅI

Mēs ļoti agri aizsākām mazo SUV revolūciju. Iespējams, pārāk agri. Mūsu 1999. gada HR-V bija iecienīts, taču pagāja desmit gadu, līdz mēs to nomainījām. Kad 2015. gadā mēs atdzīvinājām šo nosaukumu, tirgus bija gatavs, un mūsdienīgais HR-V ir kļuvis par pasaulē labāk pārdoto mazo SUV.

 

Superātrs

Superātrs

Arī superautomobili NSX mēs modernajā laikmetā izgudrojām no jauna – kā hibrīda meistardarbu. Mūsu pašreizējais reālās pasaules varonis ir Civic Type R, 320 ZS veiktspējas automobilis un karsto heču karalis. Jo, kā mūsu dibinātājs Soičiro Honda reiz teica: "Mums visiem ir tiesības sapņot vistrakākos sapņus."

PAGĀTNE

PAGĀTNE

Mēs lepojamies ar savu vēsturi. Lasiet, kā mūsu dibinātājs Soičiro Honda padarīja mūs par tiem, kas esam.

MŪSU PAGĀTNE
TAGADNE

TAGADNE

Uzziniet par Honda pasauli, mūsu darbību Eiropā un to, kas liek mūsu sirdīm pukstēt straujāk.

MŪSU TAGADNE
NĀKOTNE

NĀKOTNE

Kur mūs aizvedīs mūsu jaunie sapņi? Uzziniet, kā izskatīsies Honda nākotne.

Future