NĀKOTNE
NĀKOTNE
INOVĀCIJAS ZINĀTKĀRES SPĒKS
Kā teicis Soičiro: “Inovāciju, oriģinalitātes un jauna dizaina mērķis ir pārsteigt sabiedrību.”
Dzinējs ar skursteni
1947. gadā Soičiro izstrādāja savu pirmo dzinēju — “skursteni”. Tā bija atjautīga ideja, kas tomēr noveda pie neveiksmes.
Pēc pirmā izstrādājuma — motorizētā velosipēda panākumiem — Soičiro bija apņēmības pilns spert nākamo soli, proti, radīt jaunu dzinēju
Pirmais prototips bija leģendārais dzinējs “skurstenis”. (Kādēļ “skurstenis”? Tādēļ, ka tas izskatījās pēc skursteņa.) Tas tika izstrādāts ar nolūku samazināt degvielas patēriņu un palielināt jaudu, taču tā izstrāde tika pārtraukta vēl pirms ražošanas uzsākšanas. Tomēr dzinēja darbības principi bija sekmīgi pārdomāti; nākotnē tie pierādīja sevi arī praksē. Tas bija pirmais piemērs tam, kā Honda izmanto neveiksmēs gūto pieredzi, lai gūtu panākumus turpmāk.
PRIEKS TEVI SATIKT, ASIMO
2000. gada oktobrī mēs iepazīstinājām pasauli ar progresīvāko cilvēkveidīgo robotu ASIMO.
ASIMO ir viens no mūsu visiedvesmojošākajiem projektiem. Tas ir cilvēkveidīgs robots, kas izmantojams kā daudzfunkcionāls un mobils palīgs. Tā nosaukums ir saīsinājums no Advanced Step in Innovative Mobility. ASIMO spēj staigāt un skriet pa slīpām un nelīdzenām virsmām. Tas var līgani pagriezties, kāpt pa kāpnēm un pacelt priekšmetus. ASIMO pat reaģē uz vienkāršām balss komandām un atpazīst sejas. Izmantojot savas kameras acis, ASIMO var kartēt apkārtni un apiet gan statiskus, gan kustīgus objektus.
UN BALVU SAŅEM...
Honda saņem ievērojamus apbalvojumus energoefektivitātes jomā
2002. gadā mēs ievērojami papildinājām savu trofeju kolekciju. Honda Motors ieguva trīs uzvaras konkursā “Starptautiskais gada dzinējs” ar modeļiem Insight IMA, Civic Hybrid un 2,0 litru dzinēju, kas darbina sporta automašīnu S2000. Turklāt Insight guva īpašu atzinību no Amerikas Enerģijas lietderīgas izmantošanas padomes, kas balsoja par 2002. gada videi nekaitīgāko automašīnu. Vēl viens Honda sasniegums togad bija pasaulē pirmās degvielas elementa automašīnas FCX, kas tika atzīta par bezizmešu transportlīdzekli, izstrāde.
HONDA SAPŅI PACEĻAS SPĀRNOS
Mēs nospriedām, ka lidmašīnām jābūt lētākām, ar mazāku degvielas patēriņu un tīrākām. Tādēļ mēs sākām izstrādāt lidmašīnu, kas atbilst visiem šiem nosacījumiem. Astoņdesmito gadu vidū tika uzsākts darbs pie HondaJet, un 2003. gada decembrī lidmašīna veica pirmo reisu pāri Ziemeļkarolīnai, ASV. HondaJet ir eksperimentāla, kompakta biznesa klases reaktīvā lidmašīna, kas kā jau raksturīgi uzņēmumam Honda nelīdzinās citām lidmašīnām. Dzinēji atrodas virs spārniem, nevis zem tiem; šī un citas inovācijas ļauj HondaJet lidmašīnai kreisēt lielākā ātrumā ar mazāku degvielas patēriņu. Un radītā piesārņojuma daudzums ir pielīdzināms 40% līdzvērtīgu lidaparātu izmešu daudzuma.
VIDEI DRAUDZĪGĀKI DZINĒJI
Earth Dreams Technology materializējās 2013. gadā, laižot apgrozībā 1,6 l dīzeļdzinēju i-DTEC.
Earth Dreams Technology ir nosaukums, ko piešķīrām saviem jaunās paaudzes dzinējiem un pārnesumkārbām. Šī tehnoloģija uzlabo sniegumu, vienlaikus samazinot ietekmi uz vidi. Pirmais rūpnieciski izgatavotais dzinējs Eiropā, kas pilnībā īsteno šo filozofiju, ir Lielbritānijā ražotais 1,6 litru dīzeļdzinējs i-DTEC. Tas nodrošināja nevainojamu ekonomijas un tehnisko rādītāju līdzsvaru. Pirmoreiz dzinējs bija pieejams modelī Civic, vēlāk, 2014. gadā — modelī CR-V.
NĀKOTNES HONDA AUTOMAŠĪNAS
HR-V Compact SUV
Honda HR-V ir maza un sportiska SUV klases automašīna ar visurgājēja īpašībām, kompaktu, pilsētai piemērotu dizainu un apbrīnojami ietilpīgu salonu.
FCEV Concept
Elegantais Honda FCEV Concept ir piecvietīga automašīna, kuras dizainā ir manāmas potenciālās Honda nākotnes degvielas elementu transportlīdzekļu stila iezīmes. Eiropā šī automašīna būs pieejama 2015. gadā.
Konceptauto NSX Supercar
Nākamā nodaļa NSX vēsturē pirmoreiz tika izrādīta 2013. gada Ženēvas auto izstādē. Šis modelis, ko paredzēts izlaist 2015. gadā, mainīs priekšstatus par Honda sērijveida automašīnām.
HONDA F1
Honda pārbaudījumi un panākumi sacīkstēs.